مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 08:102021-07-10اقتصادي

افزایش 30 درصدی بیماران کرونایی سرپایی در کرمانشاه 


استاندار کرمانشاه از افزایش 30 درصدی بیماران کرونایی سرپایی در کرمانشاه و احتمال افزایش آمار بستری ها و مرگ و میر در هفته های آینده خبر داد.

  - ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه از افزایش 30 درصدی بیماران کرونایی سرپایی در کرمانشاه و احتمال افزایش آمار بستری ها و مرگ و میر در هفته های آینده خبر داد.

  هوشنگ بازوند در حاشیه نشست ستاد ملی کرونا اظهار داشت: متاسفانه موج پنجم کرونا در کشور آغاز شده و برخی از استان های شرقی کشور گرفتار آن هستند و این روند به مرکز کشور هم سرایت کرده است.

وی با اشاره به اینکه نشانه های آغاز پیک پنجم در استان کرمانشاه نیز مشاهده می شود، گفت: تعداد بیماران سرپایی دارای علائم بیماری کرونا در هفته گذشته در مقایسه با هفته قبل تر 30 درصد بیشتر شده است.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: این آمار نشان دهنده آن است که احتمالا در هفته های آینده شاهد افزایش آمار بستری ها و مرگ و میرها در کرمانشاه بر اثر ابتلا به بیماری کرونا باشیم.

وی در ادامه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در کرمانشاه را ضعیف توصیف کرد و گفت: روز پنجشنبه در بازدید میدانی که از سطح شهر داشتم، متاسفانه بسیاری از مردم و مغازه دارها پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کردند و تداوم این وضعیت موجب تحمیل محدودیت های جدید و هزینه های سنگین در ابعاد مختل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی بیماران کرونایی سرپایی در کرمانشاه 

افزایش 30 درصدی بیماران کرونایی سرپایی در کرمانشاه